SEO και PPC (AdWords): Ο Τέλειος Συνδυασμός (μέρος 1)

SEO και PPC για καλύτερα αποτελέσματα και την πρώτη θέση στο Google

Αποφασίσες να επενδύσεις στο SEO γιατί θέλεις το website σου να βρίσκεται στην πρώτη σελίδα στο Google.

Επέλεξες τα keywords που θέλεις να στοχεύσεις και ξεκίνησες το on-page SEO και το off-page SEO για να αρχίσεις να ανεβαίνεις στα αποτελέσματα.

(Αν δεν έχεις κάνει keyword research, καλό θα ήταν να διαβάσεις το 1ο SEO Tip)

Το search engine optimization όμως είναι μια μακροχρόνια διαδικασία, από λίγους μήνες μέχρι και χρόνια στην περίπτωση πολύ ανταγωνιστικών keywords.

Δεν θα ήταν καλό αν ήξερες από πριν ποια από τα keywords που έχεις επιλέξει, φέρνουν επισκέπτες που μπορούν να γίνουν πελάτες;

Δεν θέλεις να αποφύγεις έξοδα σε keywords που δεν έχουν το αποτέλεσμα που στοχεύεις;

Εδώ έρχεται να βοηθήσει μια δοκιμαστική διαφήμιση στο Google.

Βρες τις αναζητήσεις με το μεγαλύτερο conversion rate

Η λογική είναι να ξοδέψεις €100 –  €300 σε μια διαφημιστική καμπάνια Google AdWords και μετά να αποφασίσεις ποιες αναζητήσεις αξίζουν να γίνουν μέρος της SEO στρατηγικής.

Ο στόχος της καμπάνιας είναι να δεις αν ο χρήστης που θα επικσεφτεί το website σας, αφού χρησιμποιήσει κάποιο από τα keywords που έχεις συγκεντρώσει έως τώρα, θα κάνει την επιθυμητή ενέργεια, π.χ. να αγοράσει κάτι, να επικοινωνήσει μαζί σας, να αφήσει το email του κτλ.

Ας πούμε ότι έχεις ένα eshop που πουλάει είδη για το σπίτι μεταξύ αυτών παιδικά σεντόνια. Με την PPC καμπάνια κάνεις target διάφορα keywords, όπως το παρακάτω:

Αποτελέσματα Google AdWords

Φτιάξε μια δοκιμαστική καμπάνια στοχεύοντας 15-20 αναζητήσεις, επιλέγοντας “exact match”. Γράψε πολύ συγκεκριμένο κείμενο στη διαφήμιση και επίλεξε ως landing page την πιο σχετική σελίδα του website σας. Άφησε την καμπάνια να τρέξει μέχρι να γίνουν 300-400 clicks.

Μάθημα από το παραπάνω παράδειγμα

Καμία από τις διαφημίσεις δεν αναφέρεται συγκεκριμένα σε σεντόνια με λάστιχο. Φαντάσου να υπήρχε μια διαφήμιση η οποία να έλεγε “Τα καλύτερα παιδικά σεντόνια με λάστιχο”. Είναι σίγουρο ότι θα έπαιρνε τα περισσότερα click από όλες τις άλλες διαφημίσεις.Και αν οδηγούσε και σε μια σελίδα που πουλούσε σεντόνια με λάστιχο τότε και οι πιθανότητες πώλησης θα ήταν αυξημένες.

Οπότε, φρόντισε το κείμενο στις διαφημίσεις σου να σχετίζεται με την αναζήτηση του χρήστη και να οδηγεί στη σελίδα του website σας που θα βρει αμέσως αυτό που έψαχνε.

Τι θα μάθεις από τη διαφήμιση στο Google

Μετρώντας τα αποτελέσματα της καμπάνιας θα μάθεις πολλά. Καταρχήν θα μάθεις αν αυτά τα keywords που επέλεξες φέρνουν ποιοτική επισκεψιμόητα με πιθανότητες να γίνουν πελάτες.

Θα μάθεις πόσο αξίζει ο κάθε επισκέπτης. Στο προηγούμενο παράδειγμα, αν ήρθαν στο website 200 χρήστες και 2 από αυτούς αγόρασαν σεντόνια (δηλαδή conversion rate 1%) με κέρδος για εσάς €50, τότε ο κάθε επισκέπτης έχει αξία €0.25.

Επίσης θα μάθεις αν αξίζει να στοχεύσεις με την SEO στρατηγική σου το κάθε keyword. Αν δεις από τη διαφήμιση στο Google, ότι δεν φέρνει πελάτες, τότε δεν έχει νόημα να γίνει μέρος του SEO.

Βρες λοιπόν τα πιο αποδοτικά keywords και μετά ξεκίνησε το SEO για να βρεθείς στα πρώτα οργανικά αποτελέσματα στην πρώτη σελίδα του Google!

Αυτό το tip είναι μέρος των 10 SEO Tips για να διπλασιάσετε τις επισκέψεις σε 10 εβδομάδες.

Διπλασιάστε τις επισκέψεις με τα δωρεάν 10 SEO Tips κατευθείαν στον inbox σας

Leave a Comment

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>