Πώς να μετρήσετε την επιστροφή της επένδυσης σας (ROI) στα Social Media [Infographic]

Πώς να μετρήσετε την απόδοση των επενδύσεων σας(ROI) στα Social Media [Infographic]

Δεν υπάρχει πλέον καμία αμφιβολία, για το αν μια εταιρεία πρέπει να έχει δυναμική παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα.

Η εύκολη επισκεψιμότητα και η αμεσότητα με τους χρήστες έχει πείσει τις εταιρείες, ότι αξίζει τον κόπο, η ασχολία τους με τα Social Media.

Όσο αυξάνεται η τάση χρήσης των Social Media, τόσο αυξάνεται και η δημιουργία και η προώθηση διαφημίσεων από τις εταιρείες και τους διαφημιστές.

Το ερώτημα που απασχολεί πολλούς διαφημιστές και σύμβουλους επιχειρήσεων ανά τον κόσμο, είναι το πώς ακριβώς μπορούν να μετρήσουν την επιστροφή της επένδυσης (Return On Investment) σωστά ώστε να υπάρχει σιγουριά για την επιτυχία μιας διαφημιστικής καμπάνιας στα Social Media.

Στο παρακάτω Infographic το οποίο δημιουργήθηκε από την QuickSprout, θα δείτε κάποια βασικά βήματα τα οποία μπορούν να σας βοηθήσουν, να υπολογίσετε το ROI μιας καμπάνιας σας σε όλα τα βασικά κοινωνικά δίκτυα.

Τα βήματα αυτά περιλαμβάνουν:

  1. Να φτάξετε τους στόχους σας για να έχετε Conversions.
  2. Να μπορείτε να εντοπίσετε τα Conversions.
  3. Να μπορέσετε να δώσετε χρηματική αξία σε κάθε Conversion.
  4. Να συλλέξετε συγκεκριμένα δεδομένα (Incoming Traffic, conversion numbers) από κάθε κοινωνικό δίκτυο μέσω του εργαλείου Analytics που χρησιμοποιείτε.
  5. Να υπολογίσετε το τελικό κόστος για κάθε δίκτυο.
  6. Να αναλύσετε τα αποτελέσματα και αν χρειάζεται να τα βελτιώσετε.

Πώς να μετρήσετε την απόδοση των επενδύσεων σας(ROI) στα Social Media [Infographic]

 

 

Leave a Comment

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>