Aυξήστε τις επισκέψεις στο site σας με ενιαία στρατηγική Content Marketing & SEO

Aποτελεσματικό SEO μέσω του Content Marketing

Το Search Engine Optimization (SEO) έχει αλλάξει πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια και πλέον τα κριτήρια κατάταξης των αλγορίθμων της Google είναι πολύ πιο αυστηρά και ποιοτικά.

Δεν αρκεί πλέον για να πετύχει καλό rank μια ιστοσελίδα, να έχει μέτριο περιεχόμενο με επανάληψη των keywords και backlinks από πληθώρα site.

Μεγαλύτερη αξία έχει πλέον η παραγωγή μοναδικού και ποιοτικού περιεχομένου, με στόχο να το διαμοιράζεται το κοινό, να δημιουργείται όσο το δυνατόν περισσότερη κίνηση προς την ιστοσελίδα σας & να αποκτάτε backlinks σε υψηλού traffic & authority ιστοσελίδες.

Αυτό επιτυγχάνεται με μια ισχυρή στρατηγική Content Marketing η οποία θα καλύπτει τις ανάγκες όλων των σταδίων του online αγοραστικού κύκλου και θα συμβαδίζει με τους στόχους του SEO.

Γιατί να επενδύσετε στο Content Marketing;

Το Content Marketing εξελίσσεται σταδιακά σε έναν πολύ αποτελεσματικό σύμμαχο του SEO.

Η συγγραφή στοχευμένου, μοναδικού και καλογραμμένου περιεχομένου (με την κατάλληλη και στρατηγική προώθησή του) έχει τη δυνατότητα να ενισχύσει το SEO και να απογειώσει την επισκέψιμοτητά σας.

Μια στρατηγική Content Marketing μπορεί να περιλαμβάνει:

  1. Άρθρα σε Blog
  2. Videos
  3. Infographics
  4. Podcasts
  5. Παρουσιάσεις σε slide share
  6. Εbooks
  7. Newsletters
  8. Προσθήκη νέων σελίδων στο website

Με ποιούς τρόπους το Content Marketing επηρεάζει θετικά το SEO;

1. Οι μηχανές αναζήτησης λατρεύουν την ανανέωση περιεχομένου

Η συνεχής ανανέωση του περιεχομένου σας είναι ο καλύτερος τρόπος για να σας προσέξει η Google (περισσότερες indexed σελίδες) και να έχετε θετικό και άμεσο αντίκτυπο στην κατάταξη στα αποτελέσματα.

Για μεγαλύτερα αποτελέσματα, προσέξτε τα:

  • Βελτιστοποίηση του περιεχομένου: Να είστε σίγουροι ότι το περιεχόμενό σας έχει έναν ελκυστικό τίτλο, καλή δομή και βελτιστοποιημένες on-page SEO παραμέτρους.
  • Ανανέωση παλαιότερου περιεχομένου: Εκτός από την τακτική παραγωγή νέου περιεχομένου, το κλειδί για μια πετυχημένη Content Marketing στρατηγική είναι να επεμβαίνετε και στα πιο παλιά άρθρα και σελίδες σας, ώστε να διατηρούνται σχετικά σε σχέση με τα θέματα που θίγουν.
  • Να είναι αυθεντικό  και χρήσιμο το περιεχόμενο: Φυσικά, το περιεχόμενο σας θα πρέπει να είναι ποιοτικό και πρωτότυπο εκτός από συχνά ανανεούμενο. Πάνω από όλα πρέπει να δίνει αξία στο κοινό σας.

2. Το Content Marketing δημιουργεί inbound links

Η παραγωγή περιεχομένου είναι ένας τρόπος να αποκτήσετε δωρεάν backlinks (αρκεί να ακολουθείτε αποτελεσματικές μεθόδους Link Building και να προωθείτε στρατηγικά το content σας)

Με τη δημιουργία καλού και ποιοτικού περιεχομένου, αυξάνετε τις πιθανότητες να δημιουργηθούν inbound links προς αυτό από άλλες ιστοσελίδες.

3. Έρευνα Αναζητήσεων

Οι διαφορετικοί τύποι των λέξεων-κλειδιών, αντιπροσωπεύουν τα διαφορετικά επίπεδα ενδιαφέροντος και πρόθεσης των χρηστών και μια σωστή έρευνα αναζητήσεων μπορεί να αυξήσει σημαντικά τις πιθανότητες επιτυχίας στις μηχανές αναζήτησης.

Ωστόσο, για να γίνει η έρευνα σωστά, πρέπει να αξιολογείτε παράγοντες όπως ο ανταγωνισμός των keywords, ο όγκος αναζήτησής τους και η εμπορική πρόθεση των χρηστών χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία.

 

Συμπέρασμα

Το σύγχρονο SEO βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο content marketing και στόχος της Google είναι να επιβραβεύει σελίδες οι οποίες παρέχουν ποιοτικό περιεχόμενο το οποίο οι επισκέπτες βρίσκουν χρήσιμο.

Αφιερώστε το χρόνο να μάθετε τι ενδιαφέρει το κοινό που στοχεύετε, ποια προβλήματα έχει, πως αναζητά πληροφορίες στο internet και στη συνέχεια δημιουργείστε περιεχόμενο που βοηθά στη λύση των προβλημάτων αυτών.

Leave a Comment

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>