10 marketing προβλέψεις για το 2015 [Infographic]

Ένα Infographic με 10 marketing προβλέψεις για την χρονιά που μας έρχεται

Το 2014 άλλαξαν πολλά στο online marketing και σίγουρα ένας από τους μεγάλους νικητές ήταν το content marketing.

Την επόμενη χρονιά αναμένεται οι αλλαγές να συνεχιστούν όμως κανείς δεν μπορεί να προβλέψει αν το content marketing θα παραμείνει και το 2015 στην κορυφή των digital marketing ενεργειών.

Θα συνεχίσουν να είναι δημοφιλείς, τακτικές όπως το social media marketing και το guest blogging;

Θα πάρει τη θέση που του αξίζει το mobile marketing τη νέα χρονιά;

Σε όλα αυτά τα ερωτήματα, προσπαθεί η WheelHouse Advisors να απαντήσει με αυτό το πολύ ενδιαφέρον Infographic που μας παρουσιάζει, προβλέψεις για το ποιες αλλαγές θα προκύψουν στις marketing τεχνικές το 2015.

Οι 10 προβλέψεις είναι οι εξής:

1. Το content marketing θα παραμείνει δημοφιλές

Το content marketing έχει ήδη γίνει μέρος της marketing στρατηγικής πολλών εταιριών.

Η πρόβλεψη για το 2015 είναι ότι περισσότερες εταιρίες θα υιοθετήσουν και επενδύσουν στο content marketing και κατά συνέπεια θα αυξηθεί και το budget για τη στρατηγική και παραγωγή περιεχομένου.

2. Θα αυξηθεί η χρήση των analytics και των marketing data

Τα στατιστικά δείχνουν ότι τα έξοδα για ανάλυση δεδομένων του marketing θα αυξηθούν κατά 60% και αυτό δείχνει ξεκάθαρα μια τάση στο να αποκτούν οι εταιρίες τέτοια εργαλεία ώστε να μετράνε με ακρίβεια τα δεδομένα που θέλουν και να βασίζουν τις αποφάσεις τους σε αυτά.

3. Θα αυξηθεί το χαμηλής ποιότητας περιεχόμενο

Με το content marketing στην κορυφή των digital marketing ενεργειών, είναι φυσικό όλοι να θέλουν να παράγουν περιεχόμενο, αλλά δεν θα το κάνουν όλοι καλά.

Οι αλγόριθμοι της Google ενδεχομένως να γίνουν πιο αυστηροί και να τιμωρούν με μεγάλη μείωση του ranking τις σελίδες με χαμηλής ποιότητας περιεχόμενο.

4. Θα μειωθεί το guest posting

Στις αρχές του χρόνου η Google ανακοίνωσε σε ένα αμφιλεγόμενο post ότι το guest blogging δεν θα είναι πια όσο αποδοτικό ήταν.

Προσωπικά διαφωνώ με αυτή την πρόβλεψη και πιστεύω ότι τα guest posts θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούνται.

5. Θα αυξηθεί η χρήση του video

Το βίντεο έχει γίνει ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο του marketing γιατί παρουσιάζει και περιγράφει τα προιόντα και τις υπηρεσίες σας με τρόπο που δεν είναι εφικτός από τα κείμενα ή τις φωτογραφίες.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι εταιρίες που έβαλαν στην αρχική τους σελίδα ένα βίντεο, αύξησαν το conversion rate τους κατά 20%

Αυτό δείχνει την μεγάλη δύναμη του βίντεο και λογικά περισσότερες εταιρίες θα εντάξουν το βίντεο στις marketing στρατηγικές τους το 2015.

6. Το marketing software θα γίνει καλύτερο

Έχουμε δει τα τελευταία χρόνια μια τάση, μεγάλες τεχνολογικές εταιρίες όπως η Google, η Yahoo, το Facebook να εξαγοράζουν μικρότερες εταιρίες επειδή προσφέρουν μια χρήσιμη και έξυπνη υπηρεσία που αυτές δεν διαθέτουν.

Η ζήτηση για τέτοιες εταιρίες θα συνεχιστεί.

7. Προσωποποιημένα μηνύματα

Όσο πιο προσωποποιημένο είναι το μήνυμα, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχει..

Φτάνει να σημειωθεί ότι το 74% των χρηστών στις ιστοσελίδες ενοχλείται αρκετά όταν εμφανιστεί περιεχόμενο που δεν τους ενδιαφέρει.

Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι τα φιλικά και άμεσα προς τον χρήστη email βελτίωσαν τα click through rates κατά 14% και τα conversion rates κατά 10%.

8. Θα αυξηθεί η στόχευση του κοινού

Χρόνο με το χρόνο όλο και περισσότερα δεδομένα από τους χρήστες συλλέγονται από τις εταιρείες.

Αυτά τα δεδομένα χρησιμοποιούνται για την στόχευση του κοινού και συνεπώς την καλύτερη προώθηση υπηρεσιών και προιόντων.

Η στόχευση του κοινού με targeted και retargeting display διαφημίσεις έχει αποδειχθεί πολύ αποτελεσματική και αναμένεται να αυξηθεί το 2015.

9. Θα αυξηθεί η χρήση του mobile

Η αυξημένη χρήση των smartphone και tablet έχει οδηγήσει στην ανάδυση της τεχνικής του mobile marketing η οποία αρχίζει και χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο από τους marketers.

Οι marketers μέσω του mobile μπορούν να στοχεύσουν το κοινό τους οποιαδήποτε ώρα της ημέρας ανεξάρτητα αν είναι ώρα εργασίας ή ξεκούρασης.

10. Θα αυξηθεί το budget για online διαφημίσεις

Όσο αυξάνεται ο χρόνος που περνάνε οι χρήστες στο διαδίκτυο, τόσο αυξάνονται και οι ευκαιρίες για τους marketers, να στοχεύσουν αυτό το κοινό.

Συνολικά το internet advertising αυξάνεται 10% κάθε χρόνο.

Έτσι αναμένεται και το 2015, οι online διαφημίσεις να συνεχίσουν να αυξάνονται όπως και το διαθέσιμο budget για αυτές.

Marketing προβλέψεις για το 2015

Leave a Comment

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>