Πώς χρησιμοποίησαν το twitter τα top100 brands το 2014 [Έρευνα]

έρευνα για το πως χρησιμοποιούν τα μεγάλα brands το twitter

Image: Flickr, Esther Vargas

Χωρίς αμφιβολία, το Twitter έχει γίνει ένα από τα πιο σημαντικά marketing εργαλεία για τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις.

Tο ζητούμενο είναι να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα σας, να αναπτύξετε μια σχέση με τους χρήστες και το κοινό σας ώστε να αυξήσετε το traffic και τις πωλήσεις.

Η εταιρία Simply Measured δημοσίευσε μια έρευνα η οποία μας δίνει 7 σημαντικά στοιχεία σχετικά με το πώς τα top-100 brands χρησιμοποίησαν το Twitter το 2014.

1. Η συχνότητα με την οποία ανεβάζουν tweets

Ένα συχνό λάθος που γίνεται είναι το να ποστάρετε περιεχόμενο στο Twitter και στο Facebook με τον ίδιο ρυθμό.

Το Twitter όμως είναι ένα δίκτυο, στο οποίο είναι αποδεκτό και χρήσιμο να ανεβάζετε posts πολύ πιο συχνά σε σχέση με το Facebook.

Αυτό που είναι πολύ ενδιαφέρον όμως είναι ότι, τα μεγάλα brands, έχουν αρχίσει και αυξάνουν τον αριθμό των tweet που κάνουν.

Βλέπουμε ότι οι εταιρίες που ανεβάζουν πάνω από 25 tweet μέρα αυξάνονται και έχουν φτάσει σε ένα ποσοστό του 9%, στοιχείο που οφείλεται και στην επικοινωνία με τους χρήστες.

Συχνότητα με την οποία ανεβαίνουν τα tweets

2. Συχνότητα απαντήσεων

Βλέπουμε ότι μόνο το 8% των εταιριών δεν απαντάει σε tweets που απευθύνονται σε αυτές.

Συχνότητα απαντήσεων

3. Αλληλεπίδραση

To πολύ σημαντικό συμπέρασμα που βγαίνει από την έρευνα είναι ότι η αλληλεπίδραση μεταξύ χρηστών και brands είναι αρκετά αυξημένη.

Αυτό το βλέπουμε από τον παρακάτω πίνακα που σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2013, οι απαντήσεις των brands στους χρήστες έχουν αυξηθεί κατά 9 % ενώ υπάρχει μια μείωση στα κανονικά tweet και στα retweet.

Αλληλεπίδραση

4. Χρήση visual στοιχείων στα tweets

Το twitter τον τελευταίο χρόνο, έχει αναβαθμίσει τον αλγόριθμο του και περιλαμβάνει εικόνες στα tweets που ανεβαίνουν στην homepage του προφίλ σας.

Μέσα από αυτή την έρευνα βλέπουμε ότι αυτές οι αλλαγές επιδρούν θετικά στην αύξηση της επικοινωνίας των μεγάλων brands με τους χρήστες.

Πιο συγκεκριμένα, οι φωτογραφίες αποτελούν το 45% των brand tweets και είναι υπεύθυνα για το 51% της αλληλεπίδρασης με τους χρήστες.

Αντίστοιχα τα post με άλλα link αποτελούν το 38% των brand tweet και είναι υπεύθυνα για το 27% της αλληλεπίδρασης με τους χρήστες.

Βλέπουμε λοιπόν ότι τα γνωστά brands εκμεταλλεύονται τις εικόνες και τα άλλα visual στοιχεία για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα τους και το engagement με τους χρήστες.

Χρήση visual στοιχείων στα tweets

5. Τα πιο διαδεδομένα link types

Από τα πολλά είδη link που χρησιμοποιήθηκαν από τα brands o πιο διαδεδομένος τύπος link είναι το pic.twitter.com δηλαδή φωτογραφίες που ανεβαίνουν στο Twitter.

Τα πιο διαδεδομένα link types

6. Η χρήση των hashtag

Τα hashtags μέχρι πριν 1-2 χρόνια δεν τα εκτιμούσαν και τόσο στη social media κοινότητα, όμως πλέον με την καθολική αποδοχή τους σχεδόν από όλα τα βασικά κοινωνικά δίκτυα, η χρήση τους έχει αυξηθεί κατακόρυφα.

Η έρευνα εδώ μας δείχνει ότι τα hashtag έχουν θετικό ρόλο στην αύξηση της αλληλεπίδρασης με τους χρήστες αφού τα tweets που περιείχαν ένα τουλάχιστον hashtag είχαν 23% μεγαλύτερη αλληλεπίδραση από τα tweets χωρίς hashtag.

Προσοχή μόνο στην υπερβολική χρήση τους.

Η χρήση των hashtag

7. Οι κλάδοι που χρησιμοποιούν περισσότερο το twitter

Από την έρευνα μπορούμε να δούμε ότι με διαφορά ο κλάδος με το μεγαλύτερο engagement είναι τα media και σε αυτό έχει συμβάλλει αναμφισβήτητα και η αύξηση της χρήσης των hashtags από τις εταιρίες αυτές.

Επίσης μπορούμε να δούμε ότι ο κλάδος των εστιατορίων επικοινωνεί καλύτερα με τους χρήστες σε σχέση με τους άλλους κλάδους της έρευνας.Οι βιομηχανίες που χρησιμοποιούν περισσότερο το twitter

 

Leave a Comment

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>