7 Tips Για Να Κάνετε Τα Email Σας Mobile-Friendly [INFOGRAPHIC]

Mobile Friendly Email Infographic

Φαντάζομαι ότι ήδη γνωρίζετε τη σημασία του mobile. Ιδιαίτερα στο email, αφού πλέον τουλάχιστον τα μισά email ανοίγονται και διαβάζονται σε κάποια mobile συσκευή.

Οπότε είναι σημαντικό να φροντίσετε το email σας να εμφανίζεται σωστά σε όλες τις συσκευές, από υπολογιστές και laptops μέχρι κινητά τηλέφωνα και tablets.

Η Salesforce έφτιαξε ένα infographic με τα βασικότερα στοιχεία που πρέπει να προσέξετε.

1. Ερευνήστε τους παραλήπτες σας

Πέρα από τις γενικότερες τάσεις, θα πρέπει να ερευνήσετε τις συνήθειες και τη συμπεριφορά των δικών σας παραληπτών για να ανακαλύψετε ποιες συσκευές και ποιους email clients χρησιμοποιούν περισσότερο.

Για παράδειγμα, το 35% των παραληπτών του newsletter της Smoky Pixel ανοίγουν και διαβάζουν τα email μας σε iPhone και iPad, το 33% στο Gmail και μόνο το 14% σε κάποια έκδοση του Outlook. Αντίθετα, υπάρχουν κλασικές B2B εταιρίες που απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό και μπορεί να παρατηρήσουν ότι τα δικά τους email ανοίγονται περισσότερο στο Outlook σε desktops.

Εσείς επικεντρωθείτε στους clients και τις συσκευές που χρησιμοποιεί το δικό σας κοινό.

2. Προσέξτε τις διαστάσεις του email σας

Καλό είναι να περιορίζετε το πλάτος των email σας στα 600px για να εξασφαλίσετε τη σωστή προβολή στις περισσότερες συσκευές.

Προτείνουμε βέβαια να κάνετε το email σας responsive ώστε να προσαρμόζεται και σε μικρές οθόνες, περίπου στα 300px πλάτος.

3. Χρησιμοποιήστε μία στήλη

Email με δύο ή περισσότερες στήλες φαίνονται καλά μόνο σε desktops. Αν περιορίσετε το περιεχόμενο σε μία στήλη, το email σας θα είναι πιο καθαρό και ευανάγνωστο σε όλες τις συσκευές.

4. Μεγαλώστε το μέγεθος του κειμένου

Φροντίστε το κείμενο στο email σας να διαβάζεται χωρίς να χρειάζεται ο παραλήπτης σας να ζουμάρει. Έχετε ελάχιστα δευτερόλεπτα να του τραβήξετε το ενδιαφέρον, δεν θέλετε να τον δυσκολέψετε…

5. Προσέξτε τις εικόνες που χρησιμοποιείτε

Οι σωστές εικόνες μπορούν να κάνουν το email σας πιο ελκυστικό και αποτελεσματικό. Προσέξτε όμως:

  • Το μέγεθος τους, γιατί αν καθυστερούν να κατέβουν, ο χρήστης δεν θα περιμένει πολύ…
  • Την εμφάνισή τους ώστε να προσαρμόζονται κάθε φορά στο πλάτος της συσκευής
  • Προσθέστε alt text ώστε να περιγράψετε τι θα υπήρχε εκεί για όσους clients δεν φορτώνουν τις εικόνες στα email

6. Κρατήστε το email σας μικρό και “to the point”

Δεν έχουν όλοι το χρόνο (ή και την όρεξη) να διαβάσουν κατεβατά σε ένα email. Πείτε γρήγορα αυτό που θέλετε και οδηγήστε τον παραλήπτη στην επιθυμητή ενέργεια.

Το καλύτερο είναι το κάθε email σας να έχει μόνο ένα στόχο με το απαραίτητο call-to-action.

7. Δοκιμάστε και βελτιώστε

Αν θέλετε να αυξήσετε την απόδοση της email marketing στρατηγικής σας το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να δοκιμάζετε και να τεστάρετε τα πάντα. Από το θέμα και το περιεχόμενο, μέχρι τις μέρες και ώρες αποστολής, ώστε να βρείτε τις πρακτικές που δουλεύουν καλύτερα στο δικό σας κοινό!

Mobile Friendly Email Infographic

Leave a Comment

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>