Πως αυξήσαμε 1455% τις εγγραφές στο newsletter του Φως Στο Τούνελ [Case Study]

Η χρήση του Exit Bee στην ιστοσελίδα της Αγγελικής Νικολούλη

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα κάθε ιστοσελίδας, είναι η συλλογή email από τους επισκέπτες της και η δημιουργία μιας μεγάλης λίστας.

Δικαίως, αν σκεφτείτε ότι το email marketing αποτελεί ένα από τα κανάλια marketing με την υψηλότερη επιστροφή στην επένδυσή σας (ROI).

Aναμενόμενο, αν σκεφτείτε ότι ο επισκέπτης σας βομβαρδίζεται από promotional emails και newsletters (σε πολλά από τα οποία δεν έχει δώσει καν ο ίδιος το email και την έκγρισή του), οπότε είναι πολύ προσεκτικός και επιφυλακτικός που, σε ποιον και πότε θα αφήσει το email του.

Όταν κληθήκαμε να αυξήσουμε τον αριθμό των επισκεπτών του anikolouli.gr, που αφήνουν το email τους και γράφονται στο newsletter είχαμε να αντιμετωπίσουμε μία μεγάλη πρόκληση: Πως θα υπενθυμίσουμε και θα παροτρύνουμε τους επισκέπτες να αφήσουν το email τους.

Συνεχίστε να διαβάζετε για να δείτε πως καταφέραμε να αυξήσουμε τις εγγραφές περισσότερο από 1455%.

Πως θα παροτρύνουμε τους επισκέπτες να γραφτούν στο newsletter;

Έως τώρα το πεδίο για την εγγραφή στο newsletter βρίσκεται στο πάνω μέρος του website και υπάρχει σε κάθε σελίδα του, όπως μπορείτε να δείτε στην παρακάτω φωτογραφία.

Το πεδίο για την εγγραφή του newsletter στο πάνω μέρος της ιστοσελίδας

Το τελευταίο έτος γράφονταν κατά μέσο όρο 60 επισκέπτες το μήνα.

Ο στόχος μας ήταν να αυξήσουμε τις εγγραφές χωρίς όμως να ενοχλήσουμε τους χρήστες και την εμπειρία τους.

Απορρίψαμε λοιπόν τις συνηθισμένες επιλογές, δηλαδή να εμφανίζεται ένα popup με τη φόρμα εγγραφής όταν ο χρήστης μπαίνει στην ιστοσελίδα ή όταν βρίσκεται σε μία σελίδα για Χ δευτερόλεπτα.

Ο λόγος που τις απορρίψαμε είναι ότι αυτές οι πρακτικές είναι ενοχλητικές για τους χρήστες. Όταν επισκέπτεστε μια σελίδα, το κάνετε γιατί θέλετε να διαβάσετε το περιεχόμενό της, οπότε αν σας πεταχτεί κάτι στη μέση, το πρώτο πραγμα που κάνετε είναι αυθόρμητα να προσπαθήσετε να βρείτε από που κλείνει αυτό που πετάχτηκε, ώστε να συνεχίσετε αυτό που θέλατε να κάνετε. Τις περισσότερες φορές μάλιστα δεν προσέχετε καν τι έλεγε το ενοχλητικό παράθυρο.

Με την ίδια λογική, αν εμφανιστεί ένα παράθυρο τη στιγμή που διαβάζετε ένα άρθρο, η αυθόρμητη και αυτόματη αντίδραση είναι να το κλείσετε για να συνεχίσετε να διαβάζετε.

Οπότε, το ερώτημα είναι:

Πότε είναι πιθανότερο να θέλει κάποιος να αφήσει το email του;

Η απάντηση είναι, όταν έχει μείνει ικανοποιημένος από τη σελίδα και το περιεχόμενό της.

Το πρόβλημα είναι ότι λίγοι είναι οι επισκέπτες που πριν φύγουν, θα πάρουν την πρωτοβουλία να βρουν που είναι το πεδίο για την εγγραφή στο newsletter και να αφήσουν το email τους.

Λύσαμε αυτό το πρόβλημα χρησιμοποιώντας το Exit Bee.

Τι είναι το Exit Bee;

Το Exit Bee καταγράφει και αναλύει τη συμπεριφορά των επισκεπτών και με τεχνολογία αναγνώρισης πρόθεσης εξόδου προβλέπει τη στιγμή που ο κάθε επισκέπτης εγκαταλείπει την ιστοσελίδα.

Στην περίπτωση της σελίδας της Αγγελικής Νικολούλη και της εκπομπής “Φως Στο Τούνελ” χρησιμοποιήσαμε το Exit Bee για να παροτρύνουμε τους επισκέπτες να αφήσουν το email τους φεύγοντας από το website.

Τη στιγμή που το Exit Bee αναγνωρίζει ότι ο επισκέπτης ετοιμάζεται να φύγει από τη σελίδα, ενεργοποιείται και του υπενθυμίζει ότι μπορεί να γραφτεί στο newsletter της εκομπής, όπως φαίνεται στο παρακάτω animation.

Η τεχνολογία αναγνώρισης πρόθεσης εξόδου του Exit Bee στην ιστοσελίδα της Αγγελικής Νικολούλη και του Φως Στο Τούνελ

Αποτελέσματα και Συμπεράσματα

Τα αποτελέσματα είναι παραπάνω από εντυπωσιακά. Από την πρώτη ημέρα χρήσης του Exit Bee, οι εγγραφές υπερδεκαπλασιάστηκαν και τον πρώτο μήνα οι εγγραφές στο newsletter αυξήθηκαν περισσότερο από 1455% σε σχέση με τον μέσο όρο των προηγούμενων μηνών. Η αύξηση στις εγγραφές συνεχίστηκε και τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο του 2015 με εντυπωσιακούς ρυθμούς.

Αύξηση στις εγγραφές στο Newsletter της εκπομπής Φως Στο Τούνελ

Οι επισκέπτες τελικά ήταν πρόθυμοι να αφήσουν το email τους αλλά δεν έπαιρναν την πρωτοβουλία από μόνοι τους. Με το Exit Bee δεν τους ενοχλήσαμε καθόλου όσο βρίσκονταν στη σελίδα, τους παροτρύναμε όμως όταν έφευγαν από αυτήν που ήταν και πιθανότερο να ανταποκριθούν.

Σκεφτείτε πως λειτουργείτε κι εσείς. Πότε είναι πιθανότερο να προτείνετε ένα εστιατόριο στους φίλους σας; Τη στιγμή που μπαίνετε σε αυτό ή όταν φεύγετε από αυτό ικανοποιημένοι;


 

Leave a Comment

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>