Πώς αυξήσαμε κατά 564% τo conversion rate με το Exit Bee

Αύξηση conversions 564% με Exit Bee

Όσοι έχετε ασχοληθεί με το AdWords θα έχετε διαπιστώσει ότι πολλές φορές ενώ το  Click Through Rate είναι καλό, τα conversions παραμένουν χαμηλά.

Αυτό είναι και ένα από τα βασικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι διαφημιζόμενοι: δυσκολεύονται να πείσουν τους χρήστες να πραγματοποιήσουν την επιθυμητή ενέργεια στο site τους, μετά το click στη διαφήμιση.

Με άλλα λόγια η αύξηση του conversion rate είναι για πολλούς στόχος που δεν καταφέρνουν να πετύχουν όσο αποτελεσματικά θα ήθελαν (Όσο a/b testing κι αν κάνουν…).

Το  conversion μπορεί να αφορά από αγορά προϊόντος, μέχρι παραμονή στη σελίδα για παραπάνω από κάποιο χρόνο. Στην περίπτωση μας “στόχος” ήταν  η συμπλήρωση μιας φόρμας επικοινωνίας, το οποίο και είχαμε ορίσει ως conversion.

Ας δούμε λοιπόν ποια ήταν η βασική δομή &  λογική της καμπάνιας μας πριν και μετά την αύξηση του conversion rate

Διαφημιστική καμπάνια πριν:

1. Στοχευμένες διαφημίσεις στο Google Search Network

Δημιουργήσαμε μια στοχευμένη καμπάνια για τις αναζητήσεις που θέλαμε στο Google AdWords. Mια από τις διαφημίσεις που εμφανιζόταν όταν έψαχνε κάποιος για “διαφήμιση adwords” ή παρεμφερείς αναζητήσεις ήταν η παρακάτω:

Στοχευμένη διαφήμιση της Smoky Pixel στο AdWords

2. Ειδική landing page για όσους πατάνε στη διαφήμιση

Στη συνέχεια, δημιουργήσαμε μια σελίδα προορισμού (Landing Page) μόνο για το σκοπό της καμπάνιας μας, ώστε να στέλνουμε την κίνηση από τη διαφήμιση σε μια ειδικά διαμορφωμένη σελίδα με συγκεκριμένη δομή και κείμενα.

H σελίδα μας ήταν λιτή, χωρίς περιττά μενού και στοιχεία που να αποσπούν το χρήστη και περιείχε συνοπτικά όσες πληροφορίες χρειάζεται κάποιος όταν ψάχνει για υπηρεσίες διαφήμισης, ώστε να πειστεί να αφήσει τα στοιχεία του στη φόρμα μας, όπως φαίνεται στο παρακάτω screenshot:

Smoky Pixel φόρμα & Landing Page διαφήμισης στο AdWords

Έτσι, με αυτή την “lead capture” σελίδα το conversion μας ήταν να μας αφήνουν στοιχεία οι υποψήφιοι πελάτες διαφήμισης, ώστε να επικοινωνήσουμε μετά μαζί τους και να τους πείσουμε να ξεκινήσουν μαζί μας διαφήμιση.

Παρόλο όμως που η απόδοση της ίδιας της διαφημιστικής καμπάνιας ήταν πολύ καλή και πετυχαίναμε μεγάλο αριθμό clicks και επισκέψεων στη Landing Page μας, το conversion rate ήταν της τάξεως του 1,42%, με αποτέλεσμα το μέσο κόστος απόκτησης πελάτη (Cost Per Acquisition) να είναι γύρω στα €55.

Σκεφτήκαμε, πώς αν δίναμε ένα επιπλέον κίνητρο στους χρήστες που δεν έκαναν conversion πριν φύγoυν από τη σελίδα και αν μειώναμε τα πεδία της φόρμας, ίσως να ήταν πιο πολλά άτομα διατεθειμένα να μας αφήσουν τα στοιχεία τους.

Πώς αυξήσαμε λοιπόν με το Exit Bee τα conversions και μειώσαμε το CPA;

Η λύση στο πρόβλημά μας ήταν η χρήση του Exit Bee στη Landing Page μας: όταν οι επισκέπτες που δεν είχαν συμπληρώσει τη φόρμα μας ετοιμάζονταν να φύγουν από τη σελίδα, ενεργοποιούνταν ένα παράθυρο διαλόγου με ένα πειστικό μήνυμα.

Συγκεκριμένα, το Exit Bee αναγνωρίζει ακριβώς τη στιγμή που κάποιος πρόκειται να εγκαταλείψει τη σελίδα και του προβάλλει τότε το επιθυμητό μήνυμα, όπως φαίνεται στο παρακάτω screenshot με το μήνυμα που δείχναμε σε όσους εγκατέλειπαν τη Landing Page:

Εxit Bee παράθυρο διαλόγου στην landing page για τη διαφήμιση adwords

Kατά αυτόν τον τρόπο, δίναμε ένα επιπλέον κίνητρο σε όσους δεν άφησαν τα στοιχεία τους και είχαμε μια δεύτερη ευκαιρία να τους πείσουμε να κάνουν convert.

Έτσι, όταν κάποιος πάταγε “ΝΑΙ” του δείχναμε μια φόρμα επικοινωνίας που ζήταγε μόνο τα απαραίτητα στοιχεία (email & website), δηλαδή 2 πεδία λιγότερα από την αρχική φόρμα της landing page, όπως φαίνεται από κάτω.

Φόρμα επικοινωνίας στο παράθυρο του exit bee

Tα αποτελέσματα ήταν θεαματικά! Το conversion rate άγγιξε σχεδόν το 10%, δηλαδή αυξήθηκε κατά 564% με αποτέλεσμα το CPA να μειωθεί σε μόλις €9.60.

Συμπεραίνουμε λοιπόν, πώς η βελτιστοποίηση μιας διαφημιστικής καμπάνιας με τις γνωστές μεθόδους και πρακτικές, καποιες φορές δεν αρκεί για να πετύχει αύξηση του conversion rate της τάξεως που περιγράφουμε.

Μια καίρια επέμβαση στην ίδια την σελίδα ή Landing Page όπως η χρήση του Exit Bee, είναι το κλειδί για κατακόρυφη αύξηση conversions & leads.

Leave a Comment

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>