Πως Το Μotoraid.eu Αύξησε Άμεσα Τις Πωλήσεις, Μειώνοντας Το Cart Abandonment

The Smartest Exit Intent Technology

Το motoraid.eu είναι ένα eshop που προσφέρει τα πάντα γύρω από τη μοτοσυκλέτα και είναι ένα από τα μεγαλύτερα στο χώρο του.

Όπως και τα περισσότερα eshops, αντιμετωπίζει μία σημαντική πρόκληση: Ένα μεγάλο ποσοστό επισκεπτών εγκαταλείπει τη σελίδα ενώ έχει προσθέσει προϊόντα στο καλάθι ή έχει ξεκινήσει το checkout. (Cart Abandonment)

Κατά μέσο όρο, 65% των επισκεπτών που έχουν προσθέσει κάτι στο καλάθι, τελικά δεν ολοκληρώνουν την αγορά.

Πως μείωσε το cart abandonment;

Η λογική είναι απλή:

Όταν καταλάβω ότι ένας επισκέπτης ετοιμάζεται να φύγει από τη σελίδα (ενώ έχει ξεκινήσει τη διαδικασία αγοράς), θα του προσφέρω μία έκπτωση για να μείνει και να συνεχίσει.

Σκέψου το σαν μια δεύτερη ευκαιρία.

Ή σαν να είχε έναν “πωλητή” στο site που όταν δει ότι κάποιος, που είναι πολύ κοντά στην αγορά, φεύγει τότε αποφασίζει να κάνει κάτι για να τον κρατήσει. Όσο είναι ζεστός… Γιατί αν φύγει, πολύ πιθανό να μην επιστρέψει ποτέ!

Πως γίνεται αυτό;

Με χρήση της τεχνολογίας αναγνώρισης πρόθεσης εξόδου (exit intent) του Exit Bee.

Το Exit Bee καταγράφει τη συμπεριφορά κάθε επισκέπτη μιας σελίδας και προβλέπει τη στιγμή που ετοιμάζεται να φύγει. Εκείνη τη στιγμή ακριβώς, του δείχνει το κατάλληλο μήνυμα (με βάση τη συμπεριφορά του), ώστε να παραμείνει στη σελίδα και να κάνει την επιθυμητή ενέργεια. 

Το Motoraid έφτιαξε μία Exit Bee καμπάνια και πρόσφερε στους επισκέπτες άμεση έκπτωση 8%, αν μείνουν και ολοκληρώσουν την αγορά στα επόμενα 10 λεπτά. Η προσφορά εμφανιζόταν μόνο μία φορά σε κάθε επισκέπτη.

Η καμπάνια εμφανιζόταν μόνο στους επισκέπτες που ετοιμάζονταν να εγκαταλείψουν το website ενώ έχουν προϊόντα στο καλάθι ή έχουν ξεκινήσει το checkout.

Η καμπάνια ήταν σε δύο βήματα, όπως φαίνεται στο παρακάτω gif.

The Most Advanced Exit Intent Technology

Αποτελέσματα

Όπως αποδείχθηκε, η προσφορά την τελευταία στιγμή (τη στιγμή της εξόδου) έκανε πολλούς να το ξανασκεφτούν και να μη θέλουν να χάσουν την ευκαιρία.

Με αποτέλεσμα να παραμείνουν στη σελίδά και να ολοκληρώσουν την αγορά.

Όπως φαίνεται και στην πρώτη φωτογραφία του άρθρου, η καμπάνια τρέχει με περισσότερο από 40% conversion rate και το motoraid.eu αύξησε σημαντικά τις πωλήσεις του από πελάτες που αλλιώς θα είχαν χαθεί.

Συμπέρασμα

Η στιγμή που ένας επισκέπτης ετοιμάζεται να φύγει από μια σελίδα, είναι μια μοναδική ευκαιρία να του πούμε κάτι και να τον κρατήσουμε.

Η στιγμή της εξόδου είναι πολύ αποδοτική γιατί:

  • δεν ενοχλούμε τον επισκέπτη όσο βρίσκεται και σερφάρει στη σελίδα
  • ξέρουμε τι έχει κάνει ή τι τον ενδιαφέρει, οπότε ξέρουμε τι πρέπει να του πούμε
  • τραβάμε την προσοχή του αποκλειστικά στο μήνυμα που του δείχνουμε γιατί δεν τον διακόπτουμε από κάτι άλλο

Σκέψου: Αν είχες την ευκαιρία να πεις κάτι στους επισκέπτες που φεύγουν από τη σελίδα σου, τι θα τους έλεγες;

Δοκίμασε το Exit Bee στη δική σου σελίδα και αν θέλεις ενημέρωσέ μας και θα φτιάξουμε και το δικό σου case study!

Leave a Comment

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>