Πως Το Μotoraid.eu Αύξησε Άμεσα Τις Πωλήσεις, Μειώνοντας Το Cart Abandonment

Πως Το Μotoraid.eu Αύξησε Άμεσα Τις Πωλήσεις, Μειώνοντας Το Cart Abandonment
Το motoraid.eu είναι ένα eshop που προσφέρει τα πάντα γύρω από τη μοτοσυκλέτα και είναι ένα από τα μεγαλύτερα στο χώρο του. Όπως και τα περισσότερα eshops, αντιμετωπίζει μία σημαντική πρόκληση: Ένα μεγάλο ποσοστό επισκεπτών εγκαταλείπει τη σελίδα ενώ έχει προσθέσει προϊόντα στο καλάθι ή έχει ξεκινήσει το checkout. (Cart Abandonment)

Περισσότερα

7 Conversion Rate Optimization Τips

7 Conversion Rate Optimization Τips
Ένα από τα βασικά κριτήρια της απόδοσης του digital marketing είναι το conversion rate. Όπου ως conversions μπορεί να μετράμε τις πωλήσεις σε ένα eshop, τη συμπλήρωση μιας φόρμας, την επίσκεψη μιας συγκεκριμένης σελίδας σε ένα site, τα views ενός…

Περισσότερα

Tι Μαθαίνουμε Από Την Έρευνα Της Hubspot Social Media Benchmarks 2015

Tι Μαθαίνουμε Από Την Έρευνα Της Hubspot Social Media Benchmarks 2015
Η έρευνα του Hubspot “Social Media Benchmarks 2015″ αναλύει δεδομένα από 7,000 επιχειρήσεις, επιχειρώντας να αποκωδικοποιήσει πώς χρησιμοποιούνται τα social media στο marketing και ποια είναι τα οφέλη τα οποία αποκομίζουν. Το 2015 το social media marketing  δεν αποτελεί το κάτι…

Περισσότερα

Πώς αυξήσαμε κατά 564% τo conversion rate με το Exit Bee

Πώς αυξήσαμε κατά 564% τo conversion rate με το Exit Bee
Όσοι έχετε ασχοληθεί με το AdWords θα έχετε διαπιστώσει ότι πολλές φορές ενώ το  Click Through Rate είναι καλό, τα conversions παραμένουν χαμηλά. Αυτό είναι και ένα από τα βασικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι διαφημιζόμενοι: δυσκολεύονται να πείσουν τους…

Περισσότερα

7 Tips Για Να Κάνετε Τα Email Σας Mobile-Friendly [INFOGRAPHIC]

7 Tips Για Να Κάνετε Τα Email Σας Mobile-Friendly [INFOGRAPHIC]
Φαντάζομαι ότι ήδη γνωρίζετε τη σημασία του mobile. Ιδιαίτερα στο email, αφού πλέον τουλάχιστον τα μισά email ανοίγονται και διαβάζονται σε κάποια mobile συσκευή. Οπότε είναι σημαντικό να φροντίσετε το email σας να εμφανίζεται σωστά σε όλες τις συσκευές, από…

Περισσότερα

Πως αυξήσαμε 1455% τις εγγραφές στο newsletter του Φως Στο Τούνελ [Case Study]

Πως αυξήσαμε 1455% τις εγγραφές στο newsletter του Φως Στο Τούνελ [Case Study]
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα κάθε ιστοσελίδας, είναι η συλλογή email από τους επισκέπτες της και η δημιουργία μιας μεγάλης λίστας. Δικαίως, αν σκεφτείτε ότι το email marketing αποτελεί ένα από τα κανάλια marketing με την υψηλότερη επιστροφή στην επένδυσή…

Περισσότερα

Πώς χρησιμοποίησαν το twitter τα top100 brands το 2014 [Έρευνα]

Πώς χρησιμοποίησαν το twitter τα top100 brands το 2014 [Έρευνα]
Χωρίς αμφιβολία, το Twitter έχει γίνει ένα από τα πιο σημαντικά marketing εργαλεία για τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις. Tο ζητούμενο είναι να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα σας, να αναπτύξετε μια σχέση με τους χρήστες και το κοινό σας ώστε να…

Περισσότερα

Η σημασία του personalisation στο online marketing [Έρευνα]

Η σημασία του personalisation στο online marketing [Έρευνα]
H πρόσφατη έρευνα “Why Marketing Should Be Personal” της Econsultancy σε συνεργασία με την Adobe, επικεντρώνεται στη χρήση του personalization από τους marketers, καθώς και στη σημασία που αποκτά μελλοντικά με τις προηγμένες δυνατότητες που παρέχει η εφαρμογή του. Στην…

Περισσότερα