6 λόγοι που η αύξηση του traffic στο site σου δεν οδηγεί σε conversions

6 λόγοι που η αύξηση του traffic στο site σου δεν οδηγεί σε conversions
Η αύξηση της επισκεψιμότητας (traffic), είναι από τους βασικότερους στόχους κάθε επιχείρησης για την ιστοσελίδα της. Εάν όμως η αύξηση αυτή δε συνοδεύεται από αύξηση σε πωλήσεις και πελάτες, με άλλα λόγια αύξηση σε conversions, δεν προσφέρει κάτι ουσιαστικό στην…

Περισσότερα

10 marketing προβλέψεις για το 2015 [Infographic]

10 marketing προβλέψεις για το 2015 [Infographic]
Το 2014 άλλαξαν πολλά στο online marketing και σίγουρα ένας από τους μεγάλους νικητές ήταν το content marketing. Την επόμενη χρονιά αναμένεται οι αλλαγές να συνεχιστούν όμως κανείς δεν μπορεί να προβλέψει αν το content marketing θα παραμείνει και το 2015…

Περισσότερα

Παλιό SEO εναντίον Σύγχρονου SEO [Infographic]

Παλιό SEO εναντίον Σύγχρονου SEO [Infographic]
Από τα πρώτα βήματα του SEO σχεδόν 20 χρόνια πριν μέχρι το 2015 και το σύγχρονο SEO έχουν αλλάξει πολλά και είναι σίγουρο ότι οι παλιές τεχνικές δεν έχουν πλέον θετικά αποτελέσματα. Το Quick Sprout έφτιαξε ένα infographic που αναφέρει συνοπτικά…

Περισσότερα

Ποιες ήταν οι 5 κυριάρχες τάσεις στο digital marketing το 2014;

Ποιες ήταν οι 5 κυριάρχες τάσεις στο digital marketing το 2014;
Το Digital Marketing αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής σχεδόν κάθε είδους εταιρείας και οι δυνατότητες που παρέχει συνεχώς εξελίσσονται και επεκτείνονται με καινούρια μέσα και τεχνολογίες. Πάντως, το καλό περιεχόμενο συνεχίζει να αποτελεί το βασικό εργαλείο κάθε digital marketer, ενώ τα…

Περισσότερα

Μηχανές αναζητήσης: Η ιστορία και η εξέλιξη τους [Infographic]

Μηχανές αναζητήσης: Η ιστορία και η εξέλιξη τους [Infographic]
Το Google, ή κάποια άλλη μηχανή αναζήτησης, είναι μάλλον η πρώτη σελίδα που βλέπετε όταν ανόιγετε τον υπολογιστή σας, το iPhone ή το iPad και μάλλον δεν μπορείτε να φανταστείτε το internet χωρίς αυτές. Όλα ξεκίνησαν πριν από περίπου 25…

Περισσότερα

10 Tips Για Αποτελεσματική Διαφήμιση Στο Facebook

10 Tips Για Αποτελεσματική Διαφήμιση Στο Facebook
H διαφήμιση με Facebook Ads, είναι ένας οικονομικός και αποτελεσματικός τρόπος να στοχεύσεις το κοινό σου, ειδικά μετά τις αλλαγές στον αλγόριθμο που μειώνουν την ορατότητα των posts για τα brands στο Facebook. Ωστόσο, μια πετυχημένη διαφήμιση απαιτεί βελτιστοποίηση, κατανόηση…

Περισσότερα

5 Συνηθισμένα Λάθη Email Marketing Και Η Λύση Τους

5 Συνηθισμένα Λάθη Email Marketing Και Η Λύση Τους
To email marketing είναι από τα παλαιότερα εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους οι marketers και εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο αποδοτικά, αρκεί βέβαια να γίνεται σωστά. Είναι όμως και αυτό που τις περισσότερες φορές χρησιμοποιείται με λάθος…

Περισσότερα

Λιγότερα Promotional Posts στο Facebook: Τι αλλάζει με τη νέα ανακοίνωση

Λιγότερα Promotional Posts στο Facebook: Τι αλλάζει με τη νέα ανακοίνωση
Την περασμένη Παρασκευή (14.11.2014) το Facebook ανακοίνωσε ίσως τη μεγαλύτερη αλλαγή στον αλγόριθμο του news feed εδώ και καιρό. Για όσους δεν γνωρίζουν, ο αλγόριθμος του news feed αποφασίζει τι βλέπει κάθε χρήστης και επιλέγει τα posts που θεωρεί ότι…

Περισσότερα