Υπολογίστε το ROI της landing page σας με τη βοήθεια των Google Analytics [Infographic]

Υπολογίστε το ROI της landing page σας με τη βοήθεια των Google Analytics [Infographic]
Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις σε κάθε στρατηγική marketing είναι ο υπολογισμός της επιστροφής στην επένδυση (ROI). Στο online marketing ο υπολογισμός του ROI είναι δυνατός μόνο αν έχει στηθεί σωστά ο μηχανισμός μετρήσεων που για τις περισσότερες ιστοσελίδες είναι…

Περισσότερα

Πώς θα εξελιχθούν οι μηχανές αναζήτησης; [Infographic]

Πώς θα εξελιχθούν οι μηχανές αναζήτησης; [Infographic]
Οι μηχανές αναζήτησης (δηλαδή κατά κύριο λόγο η Google), έχουν αλλάξει ριζικά τα τελευταία 10 περίπου χρόνια. Η Google έχει εξελιχθεί σε μια πραγματική μηχανή γνώσης, που δε δίνει απλά στους χρήστες αποτελέσματα που βασίζονται σε keywords. Τα search engine…

Περισσότερα

20 τρόποι να βελτιώσετε τις σελίδες σας για τις μηχανές αναζήτησης

20 τρόποι να βελτιώσετε τις σελίδες σας για τις μηχανές αναζήτησης
Όπως είδαμε στο προηγούμενο άρθρο μας σχετικά με τα κριτήρια κατάταξης σε επίπεδο ιστοσελίδας, ο Google ranking algorithm είναι πολύ περίπλοκος και λαμβάνει πολυάριθμους παράγοντες υπόψη. Σε επίπεδο SEO των επιμέρους σελίδων (βλέπε on page SEO), υπάρχουν πάλι πάρα πολλά…

Περισσότερα

Email Marketing: Η ανατομία του βελτιστοποιημένου email [Infographic]

Email Marketing: Η ανατομία του βελτιστοποιημένου email [Infographic]
To email marketing μπορεί να αποτελεί ένα από τα παλαιότερα εργαλεία του digital marketing, συνεχίζει όμως να είναι από τα αποτελεσματικότερα και οικονομικότερα προωθητικά κανάλια. Ένα από τα βασικότερα κριτήρια για να είναι πετυχημένη μια εκστρατεία email-marketing, είναι η δημιουργία…

Περισσότερα

Διαφήμιση στο Google: 12 Λάθη που σας Κοστίζουν Χρήματα (με Παραδείγματα) – Μέρος 2

Διαφήμιση στο Google: 12 Λάθη που σας Κοστίζουν Χρήματα (με Παραδείγματα) – Μέρος 2
Συνεχίζοντας από το προηγούμενο άρθρο μας (βλέπε: Διαφήμιση στο Google: 12 Λάθη που σας Κοστίζουν Χρήματα (με Παραδείγματα) – Μέρος 1), θα δούμε κάποιες ακόμη συνηθισμένες παγίδες που κρύβουν τα Google AdWords και πώς μπορούμε να τις αποφύγουμε. 4. Απουσία…

Περισσότερα

Ποια είναι τα σημαντικότερα ranking factors της Google για να εμφανίζεται πρώτη η ιστοσελίδα σας;

Ποια είναι τα σημαντικότερα ranking factors της Google για να εμφανίζεται πρώτη η ιστοσελίδα σας;
Οι παράγοντες κατάταξης στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google ξεπερνάνε τους 200, ενώ συνεχώς προστίθενται και αλλάζουν καινούρια ranking factors, ανάλογα με τις αλλαγές στους αλγορίθμους. Συνυπολογίζονται κριτήρια σε επίπεδο website, σε επίπεδο επιμέρους σελίδων, domain, εξωτερικών links, social & brand…

Περισσότερα

Email Marketing: 7 διαδεδομένοι μύθοι [Infographic]

Email Marketing: 7 διαδεδομένοι μύθοι [Infographic]
Το email είναι ένα από τα παλιότερα οnline εργαλεία και είναι μονίμως στην πρώτη γραμμή όσον αναφορά το digital marketing. Το email marketing είναι από τα πλέον διαδεδομένα marketing tools και υπάρχουν πολλές αντικρουόμενες απόψεις για το πώς πρέπει να…

Περισσότερα

SEO 101: όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τα rich snippets

SEO 101: όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τα rich snippets
Τι είναι τα rich snippets; Τα rich snippets είναι οι γραμμές με επιπλέον πληροφορίες που εμφανίζονται κάτω από τα αποτελέσματα αναζητήσεων της Google, όταν οι ιστοσελίδες χρησιμοποιούν δομημένα δεδομένα (structured data). Για παράδειγμα, όπως φαίνεται στο παρακάτω screenshot, εάν κάνουμε…

Περισσότερα