Αυτό το search engine optimization tip είναι μέρος των 10 SEO Tips για να διπλασιάσετε τις επισκέψεις σε 10 εβδομάδες.

Αν έχεις εφαρμόσει το 1ο SEO Tip τώρα θα έχεις προχωρήσει ή ολοκληρώσει την έρευνα αναζητήσεων που ήταν το αντικείμενο του .

Αν το έχεις κάνει, έχεις στα χέρια σου μια λίστα με επιλεγμένα keywords για τα οποία θέλεις ιδανικά να βρίσκεσαι στην πρώτη σελίδα του Google.

Πριν αναλύσουμε περισσότερο την παραγωγή περιεχομένου, που θα είναι το θέμα της επόμενης εβδομάδας, πρέπει να δεις αν το υπάρχον περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου ανταποκρίνεται στις αναζητήσεις που έχεις επιλέξει.

Λογικά, για αρκετά από τα επιλεγμένα keywords, ήδη υπάρχουν οι αντίστοιχες σελίδες στις οποίες θα ήθελες να καταλήξει ο χρήστης που ψάχνει στο Google.

Για κάθε σελίδα, πρόσεξε τα παρακάτω:

 

1. Είναι το περιεχόμενο σχετικό και ποιοτικό;

Το σημαντικότερο στοιχείο στο on page SEO είναι το περιεχόμενο της σελίδας.

Αν το ίδιο το περιεχόμενο δεν είναι ικανό να προσφέρει στον χρήστη την πληροφορία που έψαχνε, τότε οποιαδήποτε άλλη αλλαγή στις λεγόμενες SEO παραμέτρους δεν θα έχει ιδιαίτερο αποτέλεσμα στην κατάταξη της σελίδας.

Σκέψου: Αν εγώ έψαχνα χρησιμοποιώντας το συγκεκριμένο keyword, θα με ικανοποιούσε το περιεχόμενο της σελίδας; Θα έβρισκα ολοκληρωμένες απαντήσεις;

Αν η απάντηση είναι όχι, τότε το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να προσθέσεις περιεχόμενο.

 

2. Υπάρχει το keyword στο title της σελίδας;

Αφού εξασφαλίσεις το σωστό περιεχόμενο, θα πρέπει να φροντίσεις και τα υπόλοιπα στοιχεία της σελίδας να είναι σωστά ξεκινώντας από το page title.

Το page title ειναι το κείμενο που εμφανίζεται στην καρτέλα του browser, οταν βλέπεις οποιαδήποτε σελίδα.

smokypixel page title

Είναι επίσης το μπλε κείμενο που φαίνεται σε κάθε αποτέλεσμα στο Google.

google result smoky pixel page title

Το page title είναι ένα από τα στοιχεία που συνεκτιμά η Google για να καθορίσει τη θέση κάθε σελίδας στα αποτελέσματα.

Φρόντισε:

  • Να περιέχει το keyword που στοχεύεις
  • Να έχει μέγεθος 50 – 70 χαρακτήρες
  • Να είναι μοναδικό για κάθε σελίδα του website σου

Αν περιέχει το keyword που στοχεύεις, εκτός από να βοηθήσει τη Google να κατατάξει τη σελίδα, θα τραβήξει και το μάτι του χρήστη γιατί θα φαίνεται με bold, όπως μπορείς να δεις και στην παραπάνω φωτογραφία.

 

3. Είναι το κείμενο του meta description ελκυστικό, ώστε να κάνει κλικ ο χρήστης;

Το meta description tag είναι το κείμενο που εμφανίζεται κάτω από τον τίτλο στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Μπορεί να μην είναι σημαντικό για την κατάταξη στα αποτελέσματα, είναι όμως πολύ σημαντικό όμως για την αύξηση του click-through.

Αυτό το σύντομο κείμενο είναι η ευκαιρία σου να δείξεις στον χρήστη ότι έχεις αυτό που ψάχνει. Πρέπει να περιέχει με σωστό και έξυπνο τρόπο τα στοχευμένα keywords και παράλληλα να είναι τόσο ελκυστικό ώστε να κάνει τον χρήστη να θέλει να κάνει click σε αυτό το αποτέλεσμα.


Τι να κάνεις

Φτιάξε για όλες τις σελίδες σχετικό και ποιοτικό περιεχόμενο- χωρίς βιασύνη! Φτιάξε προσεκτικά page title και meta description.

Αφού ολοκληρώσεις, μπορείς να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία δωρεάν SEO audit που προσφέρουμε για να δεις σε ποια σημεία υπάρχουν ακόμη αδυναμίες και να τις διορθώσεις.

Συμπλήρωσε τη φόρμα παρακάτω για να λάβεις άμεσα στο inbox σου ένα περιεκτικό report αξιολόγησης του site σου, με βάση τις σημαντικότερες SEO παραμέτρους!

Αυτό το search engine optimization tip είναι μέρος των 10 SEO Tips για να διπλασιάσετε τις επισκέψεις σε 10 εβδομάδες.

Δωρεάν SEO Audit





Το όνομά σας *

Το email σας *

Website *

Θέση στην εταιρία *