Τι είναι το Keyword Research;

Πριν γίνει οποιαδήποτε ενέργεια SEO σε μια ιστοσελίδα ή καταστρωθεί κάποια στρατηγική, το πρώτο βήμα είναι να γίνει μια ενδελεχής έρευνα αναζητήσεων – keyword research.

Μια διεξοδική και στρατηγική έρευνα θα μας δείξει ποιες λέξεις και φράσεις χρησιμοποιούν οι χρήστες στις μηχανές αναζήτησης, όταν ψάχνουν για σχετικά προϊόντα και υπηρεσίες.

Έρευνα αγοράς και ανταγωνισμού

Με το keyword research θα αποκτήσουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τη συχνότητα των αναζητήσεων, καθώς και τυχόν ενδείξεις για εποχικότητα και τοπικότητα των λέξεων και φράσεων που χρησιμοποιεί το κοινό μας.

Επιπλέον,  με την έρευνα του ανταγωνισμού, θα αποκτήσουμε μια σαφή εικόνα του SEO των ιστοσελίδων τους, για να δούμε ποια keywords στοχεύουν, ποια είναι η κατάταξή τους για τις λέξεις και φράσεις που μας ενδιαφέρουν και πόσο αποτελεσματική είναι η συνολική στρατηγική τους.

Στρατηγική έρευνας αναζητήσεων

Μέσα από την έρευνα αναζητήσεων θα συγκεντρώσουμε ένα σύνολο από λέξεις και φράσεις που χρησιμοποιούν οι χρήστες που μας ενδιαφέρουν, στις στοχευμένες μας περιοχές.

Θα δούμε ποιες είναι αυτές που συσχετίζονται άμεσα με το αντικείμενό μας και ποιοι είναι οι πιο δημοφιλείς όροι αναζήτησης.

Θα βρούμε επίσης μεγαλύτερες φράσεις με λέξεις κλειδιά (long-tail keywords) οι οποίες είναι λιγότερο ανταγωνιστικές και για τις οποίες είναι πιο εύκολο να εμφανίζεται πρώτη η ιστοσελίδα μας, ώστε να τις ενσωματώσουμε στην στρατηγική μας.

Τέλος, μέσω του keyword research θα αποκτήσουμε πολύτιμες ενδείξεις για το πού υπάρχει έλλειψη περιεχομένου, ποιες σελίδες του site μας πρέπει να εμπλουτιστούν, ποια είναι τα πραγματικά ενδιαφέροντα του κοινού μας και πώς ψάχνει για τα προϊόντα/υπηρεσίες μας.